Iklankan produk anda

by - September 02, 2017

Assamualaikum,

Terima kasih di atas kunjungan anda ke blog saya.Nama saya Tarmizi anda boleh panggil saya mizi. Tujuan saya menulis blog pada mulanya sebagai hobi. Tetapi bagi saya blog lebih dari segalanya sebab blog boleh memberi sumber pendapatan pada saya. Walaupun tak seberapa tetapi cukuplah untung menabung di hari tua saya.


Kalau anda rasa ingin membantu saya dalam aspek kewangan saya ucapkan terima kasih. Maklumlah dah bekerluarga banyak duit nak beli rumah duit kereta hutang keliling pinggang. Pendek kata panjang tak kata apa-apa maka hulurkanlah sedikit bantuan kewangan pada saya dengan iklankan produk anda di blog saya. Hubungi saya di talian watsup 0196971518 atau e-mail ke tarmizi.zamri@yahoo.com.

Iklan anda akan diletakkan betul2 pada atas blog saya atau atau kiri blog saya tanpa sebarang keraguan. Insyallah duit yang anda berikan akan disalurkan kepada arah yang betul. Review secara percuma juga akan diberikan mengenai produk anda. Harga satu iklan harga kasih sayang RM50.00 sebulan. Cepat sebelum saya tukar fikiran. whatsup anda mungkin lambat dibalas kalau saya agak sibuk ye. 

Ini adalah rating blog saya yang di keluarkan oleh Google untuk tahun 2020




Yang benar,

You May Also Like

1 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0