Siapakah Zuraini Binti Abdul Khalid dan MPV ?

by - Jun 22, 2017

Siapakah Zuraini Binti Abdul Khalid dan MPV ?

Zuraini Binti Abdul Khalid atau Ani Zonneveld adalah seorang anak Malaysia yang kini menetap di AS. Beliau merupakan salah seorang pengasas Masjid Ibnu Rushd-Goethe (masjid liberal) di Berlin, German.

Bukanlah sesuatu yang baharu untuk beliau bertindak ‘ganjil’ dan bertentangan dengan ajaran Islam kerana dia sendiri merupakan Presiden dan pengasas kepada sebuah persatuan yang ditaja Barat (Zionis antarabangsa) iaitu Muslims for Progressive Values (MPV).

Bersama rakan-rakannya yang lain, mereka mengasaskan sebuah masjid liberal di tingkat 3 di sebuah gereja Protestan di Berlin, German.

Di antara amalan sesat mereka adalah :

1-Wanita menjadi imam solat berjamaah dan solat jumaat bersama jamaah yang bercampur-baur lelaki dan wanita.

2-Membenarkan orang ramai daripada semua latar belakang untuk masuk dan menggunakan masjid tersebut melainkan kepada wanita yang menutup aurat(wajib buka aurat)

3-Mengamal dan mempromosikan kebebasan amalan seksual (LGBTQI) termasuk menikahkan pasangan gay dan lesbian. Termasuk melakukan maksiat dalam masjid.

4-Mengamalkan dan mempromosikan pluralisma agama, feminisma dan sekularisma. Memberi ceramah pada orang baru mereka (golongan liberal tajaan barat ini) juga sedang bekerja gigih untuk menyebarkan fahaman sesat sebegini di bumi tercinta, Malaysia.

Ya, allah agama liberal mereka sedang giat berkembang dan sedang mencari orang baru. Bagi umat islam pastikan anda masih berpegang pada ajaran islam yang satu. Semoga mereka akan mendapat hidayah dari Allah.

You May Also Like

2 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0