kelebihan windows 9 anda perlu tahu

by - Jun 30, 2014


Mungkin anda sedang berkifir apakah yang dapat di berikan untuk windows 9 kepada kita mungkin ramai yang kata Windows 8 dah cukup baik. Selain grafik yang cantik perbezaannya yang paling ketara yang saya  rasa ingin dikongsi bersama dengan anda.

Jangan terlalu berfikiran negatif jika anda belum mencubanya. Windows telah memperkenalkan 2 dekstop dimana 1 dekstop biasa yang boleh di kawal oleh pc komputer anda dan lagi satu desktop adalah perisian internet yang bermaksud anda tidak perlu kapasiti yang besar dalam pc untuk install software anda hanya perlu log in masukkan e-mail dan password anda boleh pergi ke peranti lain . Ini bermakna jika anda menggunakan pc kawan anda anda tetap boleh log in ke pc anda cuma log in masukkan e-mail dan password sahaja bukankah itu hebat.

Windows memberi 10GB perisian percuma kepada sesiapa yang membeli peranti beliau jadi 10GB itu adalah peranti software dalam internet. Jika komputer rakan anda tidak ada microsoft word misalnya. Anda hanya perlu klik create new  account dan anda boleh terus akses seperti pc anda sendiri tanpa perlu install microsoft word pada pc rakan anda yang penting rakan anda hanya perlu ada perisan internet. saya harap anda faham.

Windows 9 masih dalam perbincangan untuk di edarkan ke pasaran dunia. Apa yang masalah di sini kotak search masih kurang dari segi pencarian. Ini bermakna pengguna perlu ambil masa yang agak lama jika klik pada kotak search untuk mencari maklumat dalam pc. Selain itu, perisian security juga masih lemah jika anda lupa e-mail atau password anda dan jika orang lain dapat tahu e-mail atau password anda pasti anda akan bermasalah.

You May Also Like

2 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0