5 ramadhan tarikh peluk islam

by - Jun 29, 2014



5 ramadhan merupakan tarikah bagi Felixia untuk memeluk islam. Sudah pasti ramai yang bertanya kenapa 5 ramadhan. Bagi beliau tarikh 5 ramadhan adalah tarikh kesukaan Rasullah s.a.w. Felixia yang kini sudah berhijab pasti menjadi kegilaan ramai lelaki termasuk aku sendiri..

Saya tahu Allah bersama saya dan pasti dia akan membimbing saya. Saya tahu ramai kawan-kawan yang sisihkan saya sebab saya tampil berhijab dan peluk islam kata gadis cantik 28 tahun itu. Saya belum fikir tempat untuk saya lafazkan kalimah syahadah. Felixia juga akui sukar untuk puasa penuh tetapi beliau cuba untuk atasinya.

Felixia juga di usik dengan wartawan soalan nakalnya. Siapa ciri-ciri lelaki idaman untuk bakal suami, Beliau hanya mencari lelaki yang beriman yang mampu bimbingnya ke syurga. Saya ini mualaf saya mahukan seorang suami yang dapat bimbing saya ke jalan Allah s.w.t katanya..

You May Also Like

5 comments

  1. alhamdulillah...doakan yang terbaik untuk dia..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, semoga terus diberikan hidayah serta petunjuk...

    BalasPadam
  3. alhamdulillah ... bertambah lagi umat Islam . semoga dia terus kuat utk menepuh halangan dan ujian drp Allah . salam ramadhan ... sis mohon maaf andai ada tulisan dan komen sis yang mengguris rasa . selamat menjalani ibadah puasa ...

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0