Kontes Review Klinik Cinta

by - September 24, 2013

Kontes Review Klinik Cinta

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Bersyukur kerana masih di beri nyawa untuk hidup di alam yang serba indah ini. Hari ini saya berbesar hati untuk join Contest Review Klinik Cinta. Jika anda ada pengalaman bercinta pasti blog ini sesuai untuk anda mengisi ruang kosong dalam hidup. Anda.di beri masa untuk menyetai kontest ini hanya sebulan dari 22 September - 22 Oktober 2013.

Pendapat saya secara jujurnya cinta memainkan peranan penting dalam hidup bukanlah cinta terhadap kekasih sahaja yang di maksudkan tetapi cinta kepada keluarga, rakan-rakan, cinta pada harta benda cinta pada kerja termasuklah cinta pada negara.

Idea adalah sesuatu jalan cerita yang keluar dari tafsiran otak dan di sampaikan dalam bentuk perbuatan sama ada pergerakkan ataupun penulisan. Mungkin idea yang di sampaikan itu kadang-kala sukar di terima pada individu yang ingin di sampaikan tetapi yang paling penting idea tersebut bukanlah sesuatu perkara yang terlalu pasti.

Cadangan penambahbaikan bagi saya untuk klinik cinta lebihkan lagi jalan cerita yang bercorak penceritaaan, tips dan petua ini kerana dengan cara ini dapat menaikkan lagi pembaca untuk mendalami isi hati penulis selain dari segi jalan cerita yang bersahaja.

You May Also Like

14 comments

  1. tq for your support. check balik ye. ada syarat yang tak ditepati lagi :)

    BalasPadam
  2. Sila semak kembali syarat penyertaan - Terima kasih :)

    BalasPadam
  3. Salam...semoga berjaya bro, sudi-sudilah singgah ke blog saya juga ya...saya juga join kontes ini...he..he..

    BalasPadam
  4. Semak kembali syarat penyertaan - masih ada tak menepati :)

    BalasPadam
  5. Tahniah berjaya membuat artikel tentang kontes review klinik cinta ini. Sama-sama join untuk memeriahkan lagi kontes ini.

    BalasPadam
  6. Ringkas tetapi macam ada yg kurang eh? mana printscreen dari klinik cinta?

    BalasPadam
  7. Ringkas tetapi macam ada yg kurang eh? mana printscreen dari klinik cinta?

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0