5 TIPS PIKAT WANITA

by - Jun 29, 2013

 


Terdapat beberapa cara mudah untuk menarik seorang wanita cantik. Kebanyakan lelaki sering keliru beberapa peraturan susulan. Jika anda mahu mengambil hanya beberapa minit untuk memberitahu tips ini tenggelam dalam minda anda ia boleh membantu menangkap wanita depan anda datang dalam hubungan yang baik.

Peraturan # 1. Jangan terlalu malu. Banyak lelaki malu sehingga peraturan ini apabila bertemu seorang wanita buat kali pertama. Wanita mahu tahu bahawa seorang lelaki yang yakin dan mempunyai latar belakang yang begitu malu. Cuba untuk membuat dia ketawa dalam cara yang ringan dan ia boleh menambah beberapa perkara lain juga.

Peraturan # 2. Berpakaian bagus. Wanita seperti seorang lelaki yang mempunyai beberapa gaya. Wanita mahu berdiri di sebelah kepada seseorang yang akan "sepadan" dengan mereka atau membuat mereka kelihatan baik atau sekurang-kurangnya berasa baik. Jika anda berpakaian tajam untuk penampilan fizikal anda ia pasti akan menarik perhatian wanita itu berbanding lelaki lain. Jangan lupa kasut dan jam tangan juga.

Peraturan # 3. Cuba membawa suasana yang positif bagus untuk kehidupan mereka.. Ia hanya cerita kosong kisah lama dan membuat hari anda lebih teruk. Kebanyakan wanita akan cuba untuk mengelakkan ini dan wanita akan bersimpati pada anda. Oleh itu, cuba dan kekal positif, mengekalkan senyuman di wajah dan ceria yang benar-benar akan meningkatkan peluang anda dengan wanita.

Peraturan # 4. Jangan pergi untuk hubungan segera. Jika anda pergi ke bercakap dengan seorang gadis dengan pemikiran bahawa anda hanya mahu hubungan boleh pasti dia akan memikirkan ia keluar dari kotak. Kebanyakan wanita tidak tertarik kepada produk ini. Wanita mencari seseorang yang mereka boleh berkongsi masa intim dengan serta pengembaraan hidup. Bermain pemikiran dan menyimpan kata kunci yang keluar dari minda dengan ayat romantik.

Peraturan # 5. Cuba bermain-main sedikit. Menggoda adalah kemahiran yang banyak rasa adalah satu yang sukar untuk menakluk. Saya cenderung untuk tidak bersetuju. Jika anda hanya boleh bertindak lancar, tenang dan cuba menjadi "normal" dengan keupayaan untuk mengatakan beberapa kata bermakna tetapi tidak lebih daripada perkara-perkara utama untuk wanita, maka anda mampu untuk bermain-main. Anda mesti bermain-main dengan wanita yang anda cuba untuk menarik tetapi ia perlu dilakukan secara kecil-kecilan. Fikirkan ini sebagai hanya di luar pejabat untuk diterima. Dan jangan meletakkan ia adalah sesuatu yang pasti!

You May Also Like

4 comments

  1. Amboi..pro dah ni..ada pengalaman jadi playboy ke ni..hehe..

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0