SYARIKAT IKLAN DI NEW YORK YANG SEMPOI

by - September 08, 2012


Ini adalah satu perkara yang tidak masuk akal kerana di New York mereka mempamerkan wanita bogel berjalan pada musim panas tanpa berpakaian seurat benang.Gambar di atas adalah bukti iklan sebuah syarikat di New York yang melakukan kerja gila. Ia hanya memakai kasut jenama syarikat dan berjalan bogel dengan gayanya. Setiap orang yang memandang akan melihat kasut yang di pakai untuk menarik perhatian tetapi adakah kita akan melihat kasut atau lihat benda lain haha. terpulanglah untuk anda nak lihat apa.

Untuk pengetahuan pembaca mereka bukan hanya memaparkan wanita bogel tetapi lelaki juga ada gambarnya tetapi tiada link disediakan di sini harap anda tidak memberontak ye. Tetapi kebanyakkan pembaca blog di luar negara New York berkata pengiklanan corak ini amat kretif tetapi bagi saya ini adalah pengiklanan yang bodoh betul tak.


Gambar di atas pula adalah iklan produk baju di tempat yang lebih kurang sama situasi. Mungkin menggunakan model yang sama. Tak tahulah berapa gaji sebulan model yang di gunakan. Mungkin ramai yang akan beli baju itu kot. Mungkin syarikat terlalu terdesak nak pamerkan produk agaknya kita harap perkara ini tidak berlaku di Malaysia. Jangan pulak syarikat zalora.com.my tiru pengiklanan di atas sudah la.

Adakah anda berfikir?
Inikah gaya masyarakat dunia sekarang oh yeah...

You May Also Like

3 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0