Berita Baik Untuk Bakal Usahawan... boucher RM 200 PERCUMA !!!

by - September 11, 2012


Pernahkah anda terfikir untuk keluar dari kepompong pemikiran stress yang hanya memikirkan mengenai duit yang tidak cukup setiap hari ?

Pernahkah anda bergaduh dengan isteri atau suami anda semata-mata kerana kekurangan wang ?

Tidakkah jika anda mempunyai wang yang lebih anda akan menghantar anak anda untuk belajar di tuisyen dengan guru yang berpengalaman ?

Semua ini sebenarnya boleh dicapai oleh anda sekiranya anda mendapat kebebasan daripada aktiviti mengejar duit yang anda lakukan setiap hari sekarang.

"Untuk berjaya di dunia, anda perlukan ilmu, untuk berjaya di akhirat pun anda perlukan ilmu"

Atas inisiatif ini, saya akan menganjurkan Kursus Asas Keusahawanan bertajuk

"Persediaan Asas Menjadi Seorang Usahawan Berjaya"

Dalam kursus ini saya akan terangkan secara terperinci bagaimana untuk anda mengaplikasikan keupayaan mental, fizikal dan spiritual yang sudah sedia ada untuk menjadi kaya dan berjaya.

Ianya mudah dan boleh dilakukan oleh setiap orang. Dengan sedikit perubahan dalam sistem kepercayaan anda, anda boleh melihat jelas bagaimana kedudukan kewangan anda akan mula berubah.

Anda akan menjadi magnet wang dan duit akan datang kepada anda walaupun tanpa anda berusaha.

Nampak macam mengarut, anda tidak perlu risau.. kursus yang akan dianjurkan ini mempunyai JAMINAN PENGEMBALIAN WANG SEPENUHNYA.

Kursus Julung kali ini akan diadakan pada 11hb November 2012 bertempat di Quality Hotel, KL

Kepada yang berminat bolehlah menghubungi Nurul di talian 017-2517515 atau Azmi di talian 012-6588365.

Oh ya, anda mungkin tertanya-tanya berapa kos kursus ini. Saya akui harga kursus ini mahal. Namun kemana lagi anda boleh melabur jika tidak pada diri anda sendiri.... lagi-lagi untuk belajar cara anda menjadi kaya.

Harga biasa kursus ini ialah RM 700 tetapi bagi 10 orang pertama saya akan beri boucer diskaun RM 200 setiap seorang.

Mereka yang pernah menghadiri Kursus Borong China tentu tahu cara saya menerangkan dan melatih seseorang menjadi usahawan. Ianya bukan secara teori semata-mata, tetapi bimbingan praktikal untuk anda berjaya.

Kejayaan anda adalah kejayaan saya...

Dalam email yang akan datang, saya akan umumkan hadiah misteri yang saya akan berikan dalam kursus ini nanti. Kepada 10 orang pertama yang sudah pun mendaftar, anda bukan saja mendapat hadiah misteri seperti orang lain, anda akan diberikan hadiah tambahan yang sangat ISTIMEWA

Jadi jangan lepaskan peluang ini. Rebutlah untuk belajar daripada saya yang juga seorang usahawan yang bermula dari bawah seperti anda.

Shahabudeen Jalil

p/s : Kursus sepanjang hari bermula jam 9 sehingga 6 petang akan disertakan dengan makan-minum, modul kursus, bahan bacaan dan DVD untuk ditonton di rumah. Anda tidak perlu membayar apa-apa lagi.

p/s : Tunggu apa lagi, buat keputusan hari ini kerana ini satu-satunya kursus yang akan diadakan daripada saya. Tiada lagi kursus seumpama ini selepas ini dalam masa terdekat. Hubungi Nurul segera di talian 017-25157515 dan Azmi di 0126588365

You May Also Like

3 comments



  1. Get Chopard, by way of example, it can be zero magic formula that will Karl-Friedrich Scheufele, Vice-President involving Chopard, sponsors involving replica breitling sale your Mille Miglia move can be herself a vintage move entrant and also a willing auto collectors' along with fan. Your company in addition attract your Monaco Awesome Prix Historique and still have unveiled spectacular sporty designer watches using genuine motorsport customs for example the Mille Miglia Grandma Turismo XL plus the Awesome Prix de Monaco Historique Chronograph. Yet another omega replica sale ethnic background supporter Giuliano Mazzuoli features made your Mazzuoli Contagiri (Italian pertaining to tachometer). This excellent enjoy seems to be more like your rev kitchen counter of an fancy car over a timepiece and is also developed pertaining to consumers in the Alfa Romeo 8C Competizione strategy fancy car. The globe involving System 1 is constantly on the combination achievable involving high-class designer watches. Company ambassadors add the excellent B razil new driver Felipe Massa pertaining to Rich Mille along with Audemars Piguet get unveiled honor components of your incredible Royal Maple Overseas pertaining to the two Juan Pablo Montoya along with Rubens Barrichello. Oris are sponsors in the Williams F1 crew. Motorsport along with high-class omega replica sale designer watches talk about exclusive passions, techie power and perhaps perhaps selected development resources. If the sporty wristwatch will be your issue, and then these kind of types will be more than just a means to individual your company if you fail to afford the auto, these are irrefutably neat wristwatches, often a astute expenditure and they are often a new conversation-starter.

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0