ADAKAH GAJI YANG ANDA SEDANG TERIMA SEKARANG MENCUKUPI ???

by - September 21, 2012



ADAKAH GAJI YANG ANDA SEDANG TERIMA SEKARANG MENCUKUPI ???

Jika ya, Alhamdulillah....

Jika tidak, adakah anda akan kekal sebegini sampai bila-bila ataupun anda boleh lakukan sesuatu untuk mengubah keadaan ini ?

Satu-satunya cara yang saya lihat dapat meningkatkan pendapatan seseorang adalah apabila seseorang itu bertindak untuk membuat pendapatan sampingan atau memulakan perniagaan.

SAYA NAK MULA BERNIAGA, MASALAHNYA...........

Kebanyakkan masalah yang dihadapi oleh orang yang baru ingin bermula menjadi usahawan ialah

- Kekurangan MODAL
- Tak tahu APA PERNIAGAAN YANG BOLEH DIBUAT
- Tak TAHU dimana untuk BERMULA 
- Tidak ada KAWAN-KAWAN yang BERNIAGA

Ok, saya tahu anda menghadapi masalah-masalah di atas....

Bagaimana saya tahu ???

Saya telah membantu beribu usahawan sepanjang 10 tahun ini untuk menjadi usahawan. Jadi saya tahu psikologi anda dan saya tahu bagaimana menyelesaikan masalah ini.

Atas inisiatif ini, saya akan memulakan langkah awal dengan menghantar kepada anda TIPS-TIPS KEUSAHAWANAN yang penting untuk anda tahu bagi memulakan perniagaan anda. 

Kami tidak akan memaksa Si Luncai yang tidak mahu berubah dalam mailing list ini.....

Selain itu, anda juga boleh bertindak dengan melabur dalam diri anda untuk menyertai Seminar USAHAWAN SUPER yang akan berlangsung pada 11hb November 2012. 

Kepada siapa lagi anda perlu melabur jika tidak kepada diri sendiri ??? 

Dalam seminar ini, sistem kepercayaan diri anda akan diubah dan anda akan melihat sendiri bagaimana wang akan datang sendiri kepada anda tanpa usaha apabila anda melakukan sesuatu yang anda minat.  

Pendek kata, anda perlu bergerak menjadi USAHAWAN. Bukan usahawan biasa, tetapi USAHAWAN SUPER

Untuk mendaftar, sila hubungi Nurul di 017-2517515 hari ini. 

Sekian, terima kasih 

Shahabudeen Jalil

You May Also Like

4 comments

  1. When making use of every search results, it may help to recognize the time in which hublot replica uk blog has been in via the web, combined with strive applying for addiitional information regarding it. You had consent in which, constantly, a considerable agency would likely have listed it will be rolex replica sale arrange evidently. Apply in which such as figure out to strategy all the genuineness from agency you're looking for combating rolex replica. Simultaneously works to start to be assessed throughout the referred to arrange from rolex replica sale agency add make certain combined with returning arrange. You sense more comfortable with edge in which you’ll be able to returning this particular rolex replica access if you should don’t love it, and also it is far from working with in the correct way. Previously concluding all the feature, you could make anxieties with e-mail, accordingly sticking to any organize of all the situations outlined aided by the vender.

    BalasPadam

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0