LAWAK ORANG YANG TAK RETI GUNA KOMPUTER

by - Jun 23, 2012

Mungkin kita terlalu mahir menggunakan komputer tetapi percaya tak ada sesetengah mereka masih baru dan ingin belajar jadi kita harus bertanya. Jom baca:-

1. Seorang pelanggan mula beli komputer riba lalu bertanya. Wah banyak betul tulisan macam-macam huruf ada kat binatang ini. Makcik boleh tekan sahaja any key yang makcik nak. Lalu makcik itu menjawab saya tak nampak pulak simbol any key kat mana.

2. Di tahun 1980 seorang pelanggan mengeluh akibat virus yang terkena pada disketnya lalu menelefon untuk memberitahu. Pihak penjual tersebut berkata takpe makcik sent copy aje disket itu pada saya melalui pos. Dan selang beberapa minggu penjual disket itu menerima kertas photo copy disket tersebut.

3. Seorang pelanggan Dell baru membeli mesin fax mengatakan mesin fax rosak kerana fax tidak berfungsi. Switch power dah on ke makcik. Dengan bangga makcik itu menjawab swith power itu apa.

4. Selang beberapa hari makcik itu call balik. Makcik nak scan kertas tak keluar pun dalam pc makcik. makcik scan kertas guna apa. Makcik letak kertas yang nak scan atas pc makcik la.

5. Setelah seronok main pc makcik tersebut pergi dapur buat kopi. Selang beberapa minit makcik tersebut call lagi penjual pc Makcik punya tempat letak cawan ni patah xpe ke. Tempat letak cawan makcik dapat free ke. Tempat letak cawan ini sudah ada di komputer makcik dan ketika makcik meletakkan cawan dia patah. Di bahagian depannya tertulis "CD ROM 16". Penjual tersebut terus letak telefon tanpa jawab dan terus tergelak sekuatnya.

You May Also Like

0 comments

google.com, pub-9992573824785365, DIRECT, f08c47fec0942fa0